Pages

Wednesday, July 13

projek pistol:[kanski_download]

Salam, aku sebenarnya masih teragak2 utk meletakkan tajuk kaski download tuh bersendirian sbb takot d'detect oleh bapak polisi cyber atas tujuan copy-is-right copyright isu..kehkehkeh

Setel sudah kerja upload aku dgn buku kaski nih yg megambil masa kira2 4 hari..bukan aku xmau buat cepat2, tapi bagi aku stail slow-n-steady tuh lebey menepati citarasa gaya aku..apa bole buat x-men 1st class n fast5 pnya gmbar pown time2 nih jugak lar dia nak keluar..hehehe

Aku rasa xpayah kot nak review2 pasal buku nih, semua dah sedia maklum kot buku nih antara buku ophthalmology yg mnjadi rujukan oleh pelajar optometri dkt m'sia nih..hatta oleh ophthalmologist sekalipown! lagi satu, kualiti page dia..superb!..tgk MB file nie besar mana lor o_0

Okey! sebelum korang download, biar aku buat peringatan dulu. 1st skali besar buku nih dalam 650 MB..korang akan terkejut klu tahu borish yg tebal beriban2 pny berapa Mbyte..hehehehe..Aku dah split buku nih jadi 12 bahagian, so each link lebey kurang besar dia dalam 60 MB (file a smpe file l), n setiap portion file nih korang kena download untuk nak bukak file PDF buku nih, sbb nanti bila lepas abis download k'semua portion file dia, korang kena sambung sebijik2 portion tue guna software FFSJ (Faster File Splitter and Joiner) nie. bersama password yg aku sediakan d'bawah..klu nak download tutorial software nih: [link] atau korang pergi ke page tutorial yg aku sediakan dlm blog nih

Tampa sebarang bunyi lagi dari aku, aku share dgn korang buku nih;

Jack J Kanski: Clinical Ophthalmology - 6th ed.


nie link-link dia (kalau ada broken link, sila report sama admin PKM Sharing)

                 part a                                  part e                               part i               
                 part b                                  part f                               part j
                 part c                                  part g                               part k
                 part d                                  part h                               part l

password: pelajarcerminmata
p/s: macam yg selalu aku pesan klu ada prob. sms ja aku dkt bawah nih