Pages

Friday, July 8

bila aku n pakcik google lepak bersama2..

Salam, beberapa ari lepas aku ada lar lepak dengan pakcik google utk carik bahan material utk blog ak nih...pergh..mmg byak dah blog2 yg cakap pasal mata nih yek?aku ja yang lambat..haha..

Takpa, biarkan mereka2...bagus lar ramai yg sedar bidang optometry nih dkt m'sia..Ehem,tahu x UKM ekceli nak tawarkan satu lagi program ijazah Optometry iaitu Sarjana Sains kesihatan (Optometri Klinikal)..dia mmg beza (of coz!) dengan kos Sarjanamuda Optometri dgn Kepujian tue..and kos nie cuma ambik masa 2 tahun ja untuk complete!!..aku usha dia punya program,perghh..klinikal saja!..patot lar 2 taun sj..kekeke

Okeh,tuh ceritera UKM, apa yg ak nak kongsi d'sini skarg adalah apa yg ak jumpa dengan pakcik Google arituh! tahu x buku nih?

 Buku Steinman nie mmg popular dalam kalangan aku punya group d'tahun 3 & 4, kitab nih!! haha

Rupa2nya..buku nih pown ada salah dia!..xcaya?percayalah~~..(Siti Nurhaliza tone)...haha..benda manusia ciptakan,mmg xpelik lar klu ada salah silap..haha..penah x korang bangun tido pkol 9 pagi, langit dok gelap lagi?hehe..xpenahkan..Maha Suci Allah, Tuhan yg Mengtadbir sekalian alam..=)

Klu sapa nak buku nie punya correction, saya dah buat link dia dkt sini!.Err,tapih nih utk 1st Ed. ja tau!..korang guna edisi mana xtahu lar..hehe