Pages

Saturday, July 16

hang rasa hang terra?

Ini bukan contest menyanyi online tuh..tapi satu percubaan aku untuk memantapkan lagi blog nih..hasil buah fikiran seorang follower blogger nih jugak..credit to cik anis..tapi aku ada ejas2 cikit lar idea nih (n xcomplete lg pown idea konsep yg aku nk ketengahkan nih),

Sebelum aku proceed penulisan aku lebey mendalam, ingin aku mention sikit dkt sini, tajuk entry kali nih ekceli sebenarnya bertulis seperti berikut; anda rasa anda terrer?,. tapi d'tukar kepada hang rasa hang terra? atas sebab kena & sesuai dgn jiwa raga northern aku..kehkehkeh..kena2

Okeh, konsepnya mcm nih....

************************
Each week/month/(year??) aku akan copy paste bagi soalan/case study/test/kuiz atau apa2 saja benda yg bole menguji minda dan knowledge optom kita nih..n ada 2 choice utk jawab persoalan yg aku post/bagi tuh..1st sama ada korang copypaste/upload n wat sorang2 or kita bincang dkt ruangan komen tuh reramai..up to each-self..aku just post ja..amacam gempak x? (aku syok sendirik..)

So,student amatlah d'galakkan mengambil tempat d'meja masing2 kerna korang masih fresh lagi bab2 teori nih..hehe.pulstop!

Okeh,entry kali nih juz experimentasi aku dgn konsep yg aku nk buat nih. aku akan sediakan 1 file yg mengandungi soalan2 yg kira agak santai2 lar..but kali nih xda bincang2 lagi, just nak tahu golongan yg berminat ja dgn idea nih..

File[Tutorial] nih ada 17 chapters n bole d'katakan merangkumi dari tahun 1 smpe tahun 4 pnya knowledge..file xbesar, 60kB ja..seminit ja anggaran jangkamasa donload bagi yg guna broadband n 10 saat ja bagi yg guna streamyx..hehe

file is serve by adf.ly redirect link...(lepas tekan link atas nih, kira korang kena tunggu 5 saat (dia tulis Please Wait..) utk siaran iklan sebelum keluar button SKIP AD..korang tekan! pastu muncul lar link dnload file nih.. )

password: pelajarcerminmata

p/s: survey nih memgunakan jumlah download oleh unique user..so klu korang dnload 2x/guna komp yg sama, dia still akan kira sorang ja yg dnload! peace no wars!! (^_^)v